17/06/2011
Prevod: Andrej Godeša
Drugi avtorji: www.krone.at, Avstrija; foto: Volvo
Volvo ima najbolj zadovoljne kupce med vsemi velikimi znamkami vozil na nemškem trgu. Švedi dosegajo na aktualnem spisku Inštituta za raziskave trga J. D. Power vrednost zadovoljstva 84,1 odstotkov. Na drugem mestu je pristal Mercedes s 83,9 odstotki, sledi Mazda s 83,1 odstotki.
Vodilna znamka na trgu, Volkswagen, je dosegla enajsto mesto z 81 odstotki. Na konec spiska z 28 znamkami so se uvrstili Mitsubishi (77,6 %), Citroen (77,4 %) in Chevrolet (73 %).
Mazda je močna pri posamičnih ocenah
Tudi v posameznih razredih vozil so izbrali modele z najvišjimi ocenami zadovoljstva. Pri najmanjših avtih je na vrhu Fiat 500, pri malih vozilih Mazda2. Tudi v kompaktnem razredu so Japonci z modelom Mazda3 na prvem mestu. Golfov konkurent je poleg tega model z najvišjo vrednostjo zadovoljstva sploh (86,2 odstotkov).
V srednjem razredu pušča Honda Accord vso konkurenco za sabo, v razredu »luksuzni srednji razred« pa Mercedes razreda C. Tudi v gornjem razredu ne vodi nobena pot v bližino Mercedesa, saj je E razred merilo vsega. Med enoprostorskimi vozili zmaguje Ford C-Max, med SUV Mercedes ML.
Splošno zadovoljstvo nemških voznikov je v 2011 rahlo padlo, na povprečje 807 na razpredelnici s 1000 točkami (2010 je bilo 810). Samo glede stroškov vzdrževanja so nemški lastniki vozil zdaj nekoliko bolj zadovoljni kot lani. Glede kakovosti vozil in zanesljivosti je opazno nazadovanje, za devet točk. Največ težav je bilo z zunanjostjo vozila, gretjem, prezračevanjem, ter s klima napravami.
Za razvrstitev v model so uporabili mnenja 17.000 nemških voznikov. Ovrednotili so atraktivnost vozila, njegovo kakovost in zanesljivost, višino stroškov vzdrževanja in servisne stroške.
Odpri originalni članek v novem oknu >