29/03/2018
F. M.
Foto in viri: Lenovo, ampnet
Dogovor o večletnem partnerstvu
Lenovo nadaljuje lastne ambicije postati ena najbolj oboževanih in globalno priznanih blagovnih znamk na svetu, zato je družba sklenila večletno sponzorsko partnerstvo s podjetjem Scuderia Ferrari. Pogodba velja od pričetka letošnje sezone, ki se je začela v Melbournu 25. marca 2018.
Partnerstvo bo poskrbelo za izpostavljenost blagovne znamke, saj bo logotip Lenovo postavljen na bočno krilo in sprednje vzmetenje dirkalnika Scuderia Ferrari 2018 F1, kot tudi na ekipne uniforme in na roki dirkalnih oblek voznikov. Lenovo bo prav tako zagotavljal izdelke (prenosne računalnike ThinkPad in tablice Miix) zaposlenim v ekipi Scuderia Ferrari. Ti jih bodo uporabljali na dirkališčih in izven njih.
Gianfranco Lanci, predsednik in operativni direktor družbe Lenovo, je partnerstvo komentiral takole: »Lenovo z zadovoljstvom postaja partner ekipe Scuderia Ferrari, saj se tako približuje eni najbolj ikonskih svetovnih blagovnih znamk, ki je sinonim za odličnost v oblikovanju, zmogljivostih in inovacijah – vrednotah, ki so pomembne družbi Lenovo. Kombinacija globalne platforme Formule ena in blagovne znamke Ferrari je odlična priložnost za nadaljnjo rast blagovne znamke Lenovo na svetovnem prizorišču.«
Logotip Lenovo se je na dirkalniku SF71H prvič pojavil 22. februarja 2018 v italijanskem mestu Maranello, svetovno premiero pa je doživel v Avstraliji, kjer je bila v Melbournu prva Velika nagrada letošnje sezone F1.
Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) je 34,12 milijard evrov (preračunano iz 43 milijard ameriških dolarjev) vredno podjetje, uvrščeno na seznam Fortune 500. Podjetje izdeluje inovativne potrošniške in poslovne tehnološke izdelke ter rešitve za podatkovne centre, ki jih odlikuje visoka kakovost izdelave. Mednje sodijo prenosni in osebni računalniki (legendarna blagovna znamka Think ter prilagodljivi računalniki YOGA), delovne postaje, strežniki, sistemi hrambe podatkov, omrežne rešitve in poslovna programska oprema (vključno z blagovnima znamkama ThinkSystem in ThinkAgile), pametni televizorji in drugi družinski ter mobilni izdelki, kot so pametni telefoni (vključno z blagovno znamko Motorola), tablice in aplikacije. Lenovu se lahko pridružite na omrežju LinkedIn, mu sledite na omrežjih Facebook ali Twitter (@Lenovo) oziroma obiščete spletno stran www.lenovo.com.
Novejši članki