27/07/2017
A. K.
Foto in viri: Audi, ampnet
Česa se Tesla najbolj boji?
Prvič so ga prikazali kot študijo na razstavi IAA leta 2015. Eno leto pred pričetkom serijske proizvodnje je dobil konkretno podobo: »e-tron quattro«, prvi popolnoma električni serijsko izdelan avtomobil iz proizvodnje Audi, s katerim znamka želi ponovno uveljaviti svoje tehnološko vodilno mesto. V tem času prototipi vozijo svoje kroge in postaja jasno: konceptualno se ta 'crossover' ni dosti oddaljil od konceptnega vozila. Ob tem pa je videti mnogo bolje kot nekoliko razbrazdana zvezda IAA iz leta 2015.
Navkljub maskirni foliji je moč razbrati, da je postala rešetka hladilnika spredaj širša in mirnejša. Spredaj in zadaj so vgrajene ultra-moderne LED svetilke in visoko postavljena karoserija deluje nekoliko kupejevsko. Vendar pri Audiju niso pretiravali, saj so pustili še vedno dovolj prostora za športno izvedbo, ki se bo pozneje dokazovala z oznako modela »e-tron Sportback quattro«. V notranjosti po informacijah insajderjev prevladujejo horizontalne linije v zelo futuristični govorici oblik, ki se orientirajo po ravnokar predstavljenem modelu A8 in operirajo z velikimi Touch-Screen ekrani.
Audi e-tron quattro prihaja na trg leta 2018 najprej kot varianta z 283 kW (385 KS) moči iz treh elektromotorjev, od katerih sta dva postavljena pod zadnjimi sedeži. Pozneje bo na voljo šibkejša varianta z vgrajenim po enim motorjem spredaj in zadaj, pa tudi verzije s preko »400 konji« (294 kW). Ko govorimo o avtonomiji se e-tron quattro prav tako hvali z vodilno pozicijo.
Prednosti, ki so jo pridobili z modelom A8 pri znamki Audi ne želijo prav hitro izpustiti iz rok. Zdaj vsi z napetostjo pričakujejo odgovor družbe Daimler, ki bo slišal na oznako EQ. Vsi pa še bolj nestrpno čakajo ali se bo Tesla zmogel zoperstaviti ognjemetu oblik in tehnologije iz Ingolstadta in ponuditi ustrezno nasprotno ponudbo.
Novejši članki